Зміст:
1. Виготовлення каркасу
2. Фарбування
3. Монтаж механізмів та стекол
4. Тестування перед упаковкою
5. Аргументація якості
6. Сертифіковане представництво в Україні
Вантажні автомобілі існують в різних варіантах кузова. Пікап – це все більш популярний вид кузова, характерний салоном місткістю від двох до шести осіб і відкритим багажним відсіком. Щоб збільшити функціональність такого автомобіля, багажник можна обладнати надбудовою, що закриває простір багажного відсіку – кунгом. У такому випадку отримуємо автомобіль, який нічим не відрізняється від класичного фургона. Фірма Road Ranger виробляє кунги до багатьох марок пікапів. Проектування хард-топів здійснюється індивідуально для кожного автомобіля, оскільки автомобілі відрізняються розмірами та формою кузова. При цьому приділяється увага і стилістиці. Кунг повинен мати відповідні форми і вигини, щоб кузов автомобіля залишався цілісним. За підсумками проектів створюються прототипи – хард-топів; виходячи з цього, з'являються форми, з урахуванням яких виробляється остаточне виріб. Усередині кунг покривається гелькоутом - це липкий матеріал, що надає йому колір і збільшує його захисну функцію. Далі, безпосередньо на гелькоут наноситься три шари раніше вирізаних шматків скловолокна. Між шарами знаходиться пінка, яка надалі полегшує розподіл смоли. Застосування такої технології дозволяє отримати гладку поверхню з обох боків виробу. При традиційному методі одна з них завжди виходить грубою і нерівною. Скловолокно розподіляється по стінках та заповнює всі поглиблення та нерівності. Надлишки відрізаються. Надлишки, що залишилися, використовуються в місцях, які потрібно додатково зміцнити, наприклад, в кутах; для цього використовують клей-спрей. Виріб, що вийшов, заповнений скловолокном, підводиться під підняту форму-прес, яка відповідає формі нашого виробу. Обидві частини з'єднуються і ущільнюються прокладкою по периметру. Додатково, у кількох місцях встановлюються лещата. До верхньої частини приєднуються шланги та вакуумметр, тобто. прилад для вимірювання тиску розряджених газів. Насос створює вакуум між частинами, що дозволяє досягти максимального ущільнення. Другий насос у цей час закачує смолу та герметик, змішуючи їх при цьому у відповідних пропорціях. Смола збагачена елементами, що покращують її властивості. Вакуум сприяє розподілу сполучної речовини по всьому виробу. Процес триває близько 20 хв. Через три години відключається насос, знімається вимірювальний прилад, потім вводиться стиснене повітря, що допомагає зняти форму-прес. Вона піднімається. На отриманий виріб наклеюють етикетку із серійним номером. З цього моменту кунг знаходиться у базі даних. Хард-топ, тобто. жорсткий верх, зважують, і на основі його ваги можна визначити, чи знаходиться в ньому відповідна кількість смоли та скловолокна. Результат записується у системі відстеження виробництва. На виріб ставиться відповідний штамп, що свідчить про проходження даного етапу контролю. Коли кунг остаточно затвердів, вирізаються отвори під вікна та задні відкидні двері. Його ставлять на стелаж, а кріплення, що знаходяться на ньому, забезпечують його нерухомість. Робот самостійно фрезерує запрограмовані йому форми за програмою, заданою під час проектування. Рухомий наконечник дозволяє нам точно вирізати будь-які форми. Одночасно відрізається надлишок ламінату. Шпіндель обертається зі швидкістю понад тридцять тисяч оборотів за хвилину, і це лише половина його можливостей. Це дозволяє обробити сорок виробів за вісім годин. Оброблений кунг відставляється убік. Також вирізають і інші дрібні деталі, які знадобляться при монтажі.
Шари хард-топу поміщаються у відповідні пази; розташовані у яких магніти притримують обидві частини. З цього моменту розпочинаються оздоблювальні роботи. На початку виріб шліфуються, після чого поверхня готова до покриття грунтовкою перед нанесенням необхідного лаку. Після етого його миють від пилу та бруду. Потім він міститься в фарбувальний бокс, тут автоматичний дозатор сам добирає кількість фарби, визначаючи необхідні пропорції. Грунтовий лак розпорошується вручну. Пофарбований кунг переносять у сушарку, тут він сохне. Грунтовий лак повинен ще пройти легке шліфування, завдяки чому наступний шар краще триматиметься. Кожен процес проходить перевірку контролю якості – швидко усуваються всі можливі недоліки. У наступному фарбувальному боксі кунг нарешті отримає необхідний колір. Спочатку пістолет з електричним зарядом видаляє наелектризованість з хард-топу, завдяки чому зернистість лаку металік вийде рівномірною. Надбудови можуть мати практично будь-який колір. У процесі фарбування система дозування змішує лаки та відправляє їх у пістолет. Наноситься два шари базового лаку з додаванням металіка. Наприкінці наноситься шар безбарвного лаку. Потім хард-топи сушаться у сусідньому приміщенні. На наступному етапі його полірують, при цьому надається блиск, і виріб набуває належного вигляду.
Монтаж механізмів та стекол < /strong>
Наступив завершальний етап. Усередині клеїться килимове покриття необхідного розміру. У такому вигляді виріб вирушає у сушарку. Під впливом високої температури клей скріплює килимове покриття із кунгом. Після повного висихання зрізаються всі виступаючі частини килимового покриття. Через призначені отвори протягується електропроводка для освітлення, центрального замку і підігріву заднього скла. Відкидні задні двері монтуються окремо. Загартоване скло з підігрівом розпаковано та помито; кріпляться петлі та кронштейн приводу центрального замку. Збирається ручка та спойлер із додатковим ліхтарем стоп-сигналу. Аналогічно збираються бічні стінки, виготовлені з ABS-пластика, тобто. з такого матеріалу, з якого виготовляють, наприклад бампера. Тепер можна розпочати завершальний монтаж. Відбувається це на каркасі, що має форму кузова автомобіля, завдяки чому нам відразу стає зрозуміло, чи правильно змонтовано. У місцях вікон та дверей закладається гумовий ущільнювач. Потім кріпляться бічні поворотні вікна "кватирки" з петлями та замком.
Кожен, вже змонтований кунг проходить контроль: відкриваються вікна, відкриваються задні відкидні двері центральним замком з пульта, включається освітлення і стопи . Повністю змонтовані хард-топи поміщаються в так звану душову і поливаються водою для перевірки на водонепроникність. Встановити його на автомобіль дуже просто – не потрібно свердлити додаткових отворів, достатньо включених у комплект затискачів, які кріпляться у передбачених для них місцях. Залишилося підключити електрику і, в принципі, можна вирушати в дорогу в повній комплектації! Таким чином, вантаж буде захищений від впливу навколишнього середовища та від любителів легкої наживи.
Аргументація якості:
1. Досвід виробництва понад 50 років.
2. Виробничі процеси відповідно до стандартів якості ISO 9001.
3. У Європі пікапи Volkswagen, Nissan, Mitsubishi, Toyota та інші комплектуються цими кунгами, як оригінальними.
5. Рік гарантії на всі механізми та лакофарбове покриття
Сертифіковане представництво в Україні